Correr Asturias
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

5 participantes

Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  Miguel-Trankos Vie Sep 26, 2008 9:14 pm

Primero haber que pasa el domingo en Llanera y si todo va bien, me animare a realizar por primera vez esta carrera que tanto auncian por la radio y escucho a la gente.

El enlace es www.colungatletismo.com
Os viene toda la informacion de como apuntarse a esta prueba de 6,9km.

Suerte
Miguel-Trankos
Miguel-Trankos

Cantidad de envíos : 2156
Edad : 50
Localización : Gijon
Fecha de inscripción : 23/05/2008

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  ruben-xixon Vie Sep 26, 2008 9:25 pm

Una carrera muy guapa.Ya corri varias ediciones.Un poco dura en la salida,con continuas subidas y bajadas,se pasa por la playa de la Griega,llegas a Colunga donde te encuentras una terrible subida de unos 50m (tipo Angliru),sales de nuevo de Colunga,rodeas la villa por sus alrededores y enfocas su larga recta de su calle central y llegas a la altura de la iglesia.Una carrera en la que tienes de todo y un buen modo de pasar la tarde tomando una sidras!!!!!!!!!!!
ruben-xixon
ruben-xixon

Cantidad de envíos : 288
Edad : 48
Localización : GIJON
Fecha de inscripción : 20/04/2008

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  Pelaez Lun Sep 29, 2008 3:19 pm

Yo si nun hai novedá, pienso dir a correla.

Corrila l'añu pasáu y tengo buen recuerdo. La salida un poco apretada, como en Tazones. Importante pillar buena posición al desviase pola caleya en direción a la playa La Griega, porque la caleya ye bastante estrecha y muy pindia, y ye fácil vese atascáu. El trocín de cuesta en la primera pasada por Colunga pue costa-y un disgustu a quien nun vaya un pelín sobráu de fuercia pa subila. Y una recta llana y llarga enantes de llegar a meta, que a mi personalmente me prestan muncho, por mi manera de correr.

Además, por ser una carrera de tarde y de sábado, hai munchu ambiente de públicu, ya en Tazones, pero sobretodo en Colunga (eso que habitualmente falta nes carreres de mañana).

Y como la carrera ye cortina, tampoco ye un esfuerzu escesivu dempués de facer la media de Llanera.
Pelaez
Pelaez

Cantidad de envíos : 577
Edad : 49
Localización : xixon
Fecha de inscripción : 09/07/2008

http://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  Miguel-Trankos Vie Oct 03, 2008 9:29 pm

Hola:

Al final no voy a poder ir, asi que lo siento. Eso si esperare la cronica para que me pongais los dientes largos.

Saludos
Miguel-Trankos
Miguel-Trankos

Cantidad de envíos : 2156
Edad : 50
Localización : Gijon
Fecha de inscripción : 23/05/2008

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty CRONICA RECIEN SALÍA DEL HORNU, COMO EL BIZCOCHU

Mensaje  Pelaez Sáb Oct 04, 2008 6:53 pm

Dempués de llegar de la carrera, pasar pola ducha y tender la ropa, tengo un momentín pa facer una crónica de la carrerina.
El año pasáu ya la corriera, y pa mí, ésta y la media de Siero son la demostración palpable de que nun fai más el que pue, sinon el que quier. Me esplico. Esta, que en principio podría paecer una carrera de tantes, tien una participación más que digna, y va en ascensu (esti añu andaba polos 430 inscritos, me paez, y aunque ya sabéis que al echar a correr la cosa mengua, paeciome qu'había xente asgaya. Pa la carrera te piden 3 euros pa inscripción, que dicen que son pa lo del seguru. La organización me paez la leche, práuticamente paralicen los pueblos de Llastres y Colunga, y na carretera tan tolos coches deteníos. Pue ocupase tola carretera ensín falta esquivar coches. Y hai munchu ambiente de públicu. Tienen al mi xuiciu, l'aciertu de facer la carrera pela tarde, y facer, aparte de la carrera d'adultos, carrera pa nenos y pa disminuídos psíquicos. con lo que entre familia, curiosos y collacios varios, hai muncha xente ya en Llastres, pero en Colunga paez la llegada d'una etapa del Tour de Francia.
Y pa más inri, tovía tienen el DETALLE de "disculpase", tanto na páxina web como na carrera, porque queríen regalar una camiseta técnica ASICS, y que por falta de seriedá de los distribuidores de la marca, vamos tener que conformanos con una camiseta JOLUVI, técnica tamién y ensín mangues. Paeciome la de dios, porque si vos pasais pola tienda, sabréis lo que val una camiseta técnica, y si lo multiplicáis por trescientes y pico, podéis facevos idega de lo que se vuelquen na organización. Caro, eso sí, na convocatoria de la preba hai casi más collaboraores que participantes na preba, y la bebida y la comida supongo que la consiguieron del Arbol pola cara.
Lo dicho, que pue más el que quier que el que pue. Vergoña tenía de davos a otres carreres, y yo me miro pal ombligo y pa les que que se faen en Xixón, porque les diferencies son la leche. Ye verdá que nun ye lo mesmu una preba de 6,9 km que una media maratón, por exemplu, y que nun ye igual cortar una carretera secundaria entre dos poblaciones pequeñas, que avenides d'una ciudá o carreteres importantes. Pero entre lo mucho y lo poco hai munchos, munchos, términos medios.
Polo demás, la carrera muy rápida. Acompañó el buen tiempu, tamién. Al arrancar la carrera hubo un acidente de unos correores que cayeron al suelu, me paez que pol efeutu del atascu. Manupe cayó entre ellos, y a pesar de les magullaures, fizo un tiempu de la de mi má.
Nel mi casu, que sigo teniendo la manía de salir dendi bastante atrás, pude dir pillando ritmu a partir del km 1, y nos puntos que pa mí son más peligrosos del recorríu (desvíu a la griega y primer pasu por Colunga) conseguí tener espaciu pa nun agobiar a los demás nin sentime agobiáu. La carrera finaba con un km casi totalmente llanu, lo cual a mi me favorez. Acabé con una marca meyor de lo que esperaba.

Pero teo de reconocer que un paisanu del pueblu armáu cola so boina, ya dempués de llegar a meta, tenía tola razón: "pa correr, meyor el coche. Y que lo conduza otru"
Pelaez
Pelaez

Cantidad de envíos : 577
Edad : 49
Localización : xixon
Fecha de inscripción : 09/07/2008

http://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  MiGuEl Sáb Oct 04, 2008 7:18 pm

Pedazo de crónica Pelaez! A ver si para el año que viene nos pasamos por ahí que la carrera segun tu testimonio pinta muy bien.
Un saludo!
MiGuEl
MiGuEl
Admin

Cantidad de envíos : 2552
Edad : 42
Localización : Luarca
Fecha de inscripción : 02/04/2008

https://correrasturias.all-up.com

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  Miguel-Trankos Dom Oct 05, 2008 6:17 pm

Pues ahora si que me estoy arrepintiendo, pero tuve otras circunstancias familiares y ya se sabe. Una pa mi, y dos pa ella.
Muy buena cronica, sobre todo por el ambiente, y no tanto contar el recorrido. Perfecta Pelaez
Otra cosilla, espero que no haya sido nada el golpetazo de Manupe. ¡Si es que le tengo dicho que va mu rapido, jejeje!!!!

Bueno otra vez sera
Miguel-Trankos
Miguel-Trankos

Cantidad de envíos : 2156
Edad : 50
Localización : Gijon
Fecha de inscripción : 23/05/2008

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  Manu Dom Oct 05, 2008 7:25 pm

jjejejejjej,na solo me cai encima de alguien que me amortiguo el golpe,pero alguna magulladura si que tuve si,la proxima que corra procurare espabilarme Sleep
Manu
Manu

Cantidad de envíos : 663
Edad : 61
Localización : Mieres
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Trofeo??

Mensaje  Miguel-Trankos Lun Oct 06, 2008 8:44 pm

Hola Manupe!!

Veo que has quedado el segundo en mayores de 45, te darian un trofeo no? Un tiempo excelente 25'12''.

Enhorabuena
Miguel-Trankos
Miguel-Trankos

Cantidad de envíos : 2156
Edad : 50
Localización : Gijon
Fecha de inscripción : 23/05/2008

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  MiGuEl Lun Oct 06, 2008 8:46 pm

Joder como anda el Manupe! Menuda gacela!
Enhorabuena jefe! Very Happy
MiGuEl
MiGuEl
Admin

Cantidad de envíos : 2552
Edad : 42
Localización : Luarca
Fecha de inscripción : 02/04/2008

https://correrasturias.all-up.com

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  Manu Lun Oct 06, 2008 8:55 pm

Si pero ahora estoy con hielo en los femorales que ando tocadillo y quiero subir el Angliru, a ver de aqui al domingo como se da este cuerpo ya castigado cherry
Manu
Manu

Cantidad de envíos : 663
Edad : 61
Localización : Mieres
Fecha de inscripción : 25/05/2008

Volver arriba Ir abajo

VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga) Empty Re: VI Carrera del Jurasico (Lastres-Colunga)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.