Correr Asturias
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

14 AGOSTU CARRERA NOCTURNA STO DOMINGO DE LA CALZADA

Ir abajo

14 AGOSTU CARRERA NOCTURNA STO DOMINGO DE LA CALZADA Empty 14 AGOSTU CARRERA NOCTURNA STO DOMINGO DE LA CALZADA

Mensaje  Pelaez Miér Ago 17, 2011 4:50 pm

Pues eso, que taba yo a veles venir, echando el fin de selmana pela rioja, vino va vino vien, y me atopo que el mesmu 14 agostu montaben una carrera. 2,7 km, nocturna, peles cais de Sto Domingo. Al parecer, la escusa yeren les fiestes de San Roque, y van pola 14 edición. Y cómo llevaba los playeros pa entrenar por mi cuenta, pues apunteme, por ver cómo taba la cosa...

La carrera, peculiar. Participación mínima, unos 80 atletes. Ni camiseta, ni leches. Botella d'agua a mitá de camín (nun sé pa qué) y en meta, y venga pa casa. Pero bastante ambiente, porque primero había carreres de críos, y eso da mogollón de baruyín nestes carreres populares.

El recorrío, bastante estrechín, y yo corriendo ensín gafes, y de nuechi, por aquellu del calor, se supón... Les cais del cascu vieyu son bastante estreches, pero la verdá ye que consiguieron que nun hubiera xente pela cai. Y con un par d'escalones a 100 metros de meta... Y too ellu a ritmu de que te lleven los demonios...

Vamos, cómo pa habese matao. De toles maneres, una esperiencia chula. Y por primera vegada, pueo presumir que fui el primer asturiano entrando en meta. Una pena nun llevar la bandera...

Pelaez
Pelaez

Cantidad de envíos : 577
Edad : 49
Localización : xixon
Fecha de inscripción : 09/07/2008

http://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.